Telefon alarmowy

32 215 34 39

603 092 506

Godziny otwarcia:
pon-pt: 800-2000
sobota: 800-1700
niedziela: 1000-1500

VetiRaty

Dzięki współpracy z Polskim Programem Weterynaryjnym wprowadziliśmy możliwość ratalnej płatności za usługi weterynaryjne w systemie VetiRaty.

Aby skorzystać z tego systemu należy zapoznać się z poniższą instrukcją:

INSTRUKCJA UDZIELANIA KREDYTU RATALNEGO W SYSTEMIE VetiRaty

 – napisz w każdej sprawie. Skierujemy Twoje zapytanie do właściwego działu. 

  1. Zgłoszenie klienta. 

Jeśli klient placówki zainteresowany jest uzyskaniem kredytu na sfinansowanie procedury medycznej w danej placówce weterynaryjnej powinien:

  1. Zadzwonić na infolinię Agenta obsługującego VetiRaty pod nr 

32 307 45 00

(infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 20:00 oraz w soboty w godz. 8:00 do 14:00)

  1. Odpowiedzieć na pytania konsultanta dotyczące: danych osobowych, uzyskiwanego dochodu (wysokość, źródło itp.).
  2. Konsultant wprowadzi dane do systemu bankowego, który zweryfikuje zdolność kredytową klienta.
  3. W ciągu 60 minut (klient otrzyma telefon zwrotny z informacją dotyczącą złożonego wniosku. Jeśli wniosek będzie odrzucony to konsultant poinformuje o tym klienta i procedura zostanie zakończona. Jeśli wniosek będzie rozpatrzony pozytywnie zostaną przedstawione klientowi parametry kredytu (ilość rat, wysokość rat, koszt kredytu itp.).
  4. Jeśli klient zaakceptuje przedstawione warunki konsultant zatwierdzi wniosek i prześle na numer telefonu klienta podany w pierwszym etapie wniosku sms z kodem specjalnym, który będzie trzeba podać, aby podpisać elektronicznie umowę.
  5. Klient po zapoznaniu się z warunkami umowy podpisuje umowę elektronicznie (podaje kod, który otrzyma sms-em konsultantowi podczas rozmowy telefonicznej) .
  6. Jeśli klient zdecyduje się zaakceptować warunki umowy na maila recepcji placówki zostanie przesłany druk umowy: 

- Umowę należy wydrukować w 1 egzemplarzu,

- Sprawdzić dane znajdujące się w umowie z dowodem osobistym klienta,

- jeśli dane są zgodne należy wręczyć druk klientowi.

Po podpisaniu umowy przez klienta do placówki nadejdzie informacja e-mail potwierdzająca uzyskanie finansowania przez klienta. Od tego momentu można już realizować procedurę leczenia. 

Pytania? Zastrzeżenia? Dodatkowe informacje?

32 307 45 00 – informacje na temat oferty kredytowej, składanie wniosków, status wniosku itp.

12 333 71 71 – informacja na temat placówek oferujących VetiRaty, zastrzeżenia, uwagi itp.

biuro@vetiraty.pl

Aktualności
Program profilaktycznych pakietów weterynaryjnych już w Naszej Przychodni
Skorzystaj z rozłożenia płatności na raty w systemie VetiRaty.
Zerwanie więzadła krzyżowego przedniego jest bardzo częstym urazem występującym zarówno u psów jak i u kotów. Do zerwanie więzadła dochodzi podczas gwałtownego ruchu i obciążenia stawu kolanowego ze s...
Godziny przyjmowania pacjentów i próbek do badań laboratoryjnych: